Snow

♥환영합니다 ~♥欢迎♥

난 제니예요

나의 세계로 당신을 감사합니다


If you want to know more about me, READ MAI BLOG.

If you are here to judge me, LEAVE DIS BLOG ALONE

If you are here to feel with me, I LOVE YOU

If you are here to share with me, I HEART YOU

If you are here to just pass by, STAY AND LOOK




그냥 행복한 바보♥傻的单纯是幸福

Friday, August 27, 2010

一个人

我可以一个人,当我不再需要任何以来的时候.

四个字,
我办不到.

那天对姐妹们说,
我是你的未婚妻.
我是认真的,是真心的.
只是当你未婚妻,
好辛苦.

我想要你正式的求婚,
想要先对你点头,
在七年后正式为彼此戴上婚戒.

听到你的声音,
我很开心,
也会开始想依赖.

可是就是少了点什么,
少了些许的真实.
我贪心,
我想要你在这里陪着我.

"她男朋友为了他留下来"

是我失败吧,
我留不住他.

哈哈.

亲爱的,
我太傻,
我太天真,
以为自己可以接受。

我好想说,
我好恨。

可是想想,
你没有错,

是我,
选择一个会离开我的男朋友。

你说,
你可以打给我,
你说你有时间会陪我。

我等不到你的时候,
我会对自己说,
在等多一下,多一下就可以了。

我甚至想找他,
让他代替你陪我。
我疯了吧。

最近,
身体变差了。
胸口会痛,
突然间的阵痛,
一瞬间由致命讯息的那种痛。

我忍受的时候,
我很难过,

因为你没办法陪着我。

我真的,
很辛苦。

我对姐妹们说,
我没办法变心。

其实有好多次,
我都希望自己可以变心,
希望可以放弃不想留下来的你。

我不想再去尝试,
对爱情舍不得,
不想去重复想一个人。

想念是会呼吸的痛

或许你对我的爱,
不够能让我要你留下你就会留下。

其实已开始你可以选择不去那里,
其实还有选择。

如果你可以为了我,
辛苦一点,
先做工,存了钱在本地读书。
如果你可以为了我,
不找借口。

我有时听他说话时,
我会爱上他。

我爱他,
可以为了爱的人
半工半读,
但他不会找借口说他办不到。

我爱他,
当他说:“为了她我什么都可以,我为了她一边做工一边读书,我不介意”

但是我爱你,
爱你多爱我,多疼我,多为我。

你的好我是看到的


但是我真的受伤了。

我可以装没事说等你,
就连对自己我也可以假装,
明明是哭着的,
我对自己说 我很开心。

这个结,
打不开。

因为我 ,一直都在耿耿于怀。

你不会因为我回来,我知道。

你一定要在那边,我知道。

你在哪里很开心,我知道。

我在这里,我知道我不开心。

一个人的时候,
我容易想多。

但我想的事,
间接都是因为你一个决定而引起的。

我不安,
我彷徨,
我失控,
我哭闹。

你不懂,
其实你做的已经足够我一直爱你,

但是就因为你做的决定,
那么小小的瑕疵,
我真的,
把心里这个结绑的紧紧地,

是我自己让自己辛苦,
只要一想起,
我连留你下来的影响力都没有时,

心就好痛。

谢谢你,
留我一个人在这里。

我知道有一盆带着些许恨意的盆栽在心中萌芽,
不小心流出的眼泪灌溉着它,

这个盆栽让我矛盾 自己是否还爱你,
也让我失控一直哭。

我真的很辛苦。

有谁会懂。




1 comment:

  1. jingyee.try to think from another angle..why must you keep bingxiong beside you?if you really love bingxiong,you should learn to let go,let him do what he likes.He needs to work hard for his future,if you think work while studying,he can fully concentrate?you cant be so selfish,if he do everything you wan,for you..who else going to thinking for him?who will know hw much effort he has to put on things that he need to cover?study,expenses,relationship..you will sad because you mind,he cant stay in msia study for you.you just mind that he cant sacrifice for you.if you always think that people have to sacrifice for you,then you are wrong..he can just put you down,dont contact you,dont even bothering you feeling well or not..but why he dint do so?because he still think that one day,after he success in his studies,he will fulfill what you asked for,craving for..please,ytrd he knew that you argue with ur friends,he quickly ask me for help,ask me accompany you.he worry everything about you..you know hw he much struggling when he decide to go indo?you keep on thought that you are the one who sad,who suffering..please stand on bx side and think for him!you are the aim for him.he study hard for you..be patient and wait for him.if u love him.u surely can wait for him..for now,you just concentrate on ur studies.set him as ur target,ur aim..he work hard for his future,same goes to you,you dont keep on turning on the same spot,keep moving on.you have to keep move on..tougher abit..you can overcome it.i trust..since both of u still love each other.nothing can stop both of you.not even barrier..believe.

    ReplyDelete

Snow